080102

image2


Jahapp; nu bytade jag visningsbild igen. XD Men nu ska jag ha denna ett tag. DET LOVAR JAG! Och jag är faktiskt bra på att lova. :P
Imorgon är det torsdag! Det betyder; åka in till stan med mami och shoppa.. :) Fedt nice.
Och jag hoppas att jag kan hitta ett par nya brallor då. Jag hatar byxor.. För när jag vill ha och har pengar, då hittar jag inga, men jag var på stan med Lisa för ett tag sedan och då hittade jag ett par megafedtsnyggelisnyggsnygga byxor, men då hade jag inga fucking pengar. :(. Det var Baiz . För de var verkligen jättesnyggish. :)

Øæδ♣, det är lite roliga tecken som finns om man klickar på en knapp som kallar sig "Infoga specialtecken". Koolt, aaight ? ;) Naat. n____n

Lalalaaa, Lisa... baiz.. Hon är med sina kusiner. Och hon skulle ringa mig, men hon hann inte det. Rumpa.
Men, men, nu får jag väl sluta.. Jag tror att detta blir sista inlägget.. För jag har ju verkligen inget mer att skriva om..
Jag undrar om det är något kul på tv ikväll ? :)

God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0