010112

image11


image12



Mätt i magen. Vi åt schickling med potatis, sås och sallad. Det var mums på högsta nivå. :>>
Jag hade tänkt att jag skulle vara duktig och smart och lägga in bilder från kameran här, på denna dator. Om det gick? Nej, ofcourse. Jag klantade till mig första gången och sen gjorde jag rätt andra gången, men det "rätta" visade sig vara exakt det jag inte ville göra. Hahah. Jag ville bara ha vissa bilder, men om man klickade på den "rätta" knappen så var man tvungen att ta alla bidler. :<<. Jag undrar om någon fattar något av detta.
Imorgon ska jag plugga som sagt. Och sen ska jag även färga håret om allt går enligt planerna. :>

Jag lyssnade på radion här om morgonen, 8). Då pratade de om att det inte gick att vika ett papper åtta gånger. Jag var såklart tvungen att prova. De hade rätt, det går verkligen inte! Men det ringde in en tjej och sa att det går. Om man hade ett überstort papper så gick det faktiskt att vika det åtta gånger. Sa hon i alla fall. Hon hade inte provat det men hon hade typ sett det på något program som provade massa grejor.
Jag hade ett litet papper nu, jag klarade sex vikningar. Den gången jag hörde det på radion hade jag ett a4 och då klarade jag sju tror jag. Det är komplicerade grejor.

Mahhahhahahahhahahahahahahhahahha. Jag äro stolt över mig själv! Jag överträffade mig själv och klarade att lägga in bilderna på denna dator!!! :>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Wiiiih, jag blev überlycklig!!
Det märks kanske inte så mycket, men skenet bedrar som det så vackert heter.
Hahah, titta jag har blivit poetiker, hahah.

Kommentarer
Postat av: ida.

hahaha. du ärö fager som en ros. jag blev också petiker. :)) snygg är du i varje fall.

2008-01-12 @ 19:55:24
URL: http://koldioxid.blogg.se
Postat av: anna.

kanske, men du är snyggare! :>

2008-01-12 @ 20:00:18
URL: http://annavonstekpanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0