080229

Skottdagen, även kallat.

Denna dag var jag med Emilia efter skolan. Det var trevligt som vanligt. När hon skulle hem så missade hon såklart bussen. ;o. Oväntat, mjaaaaaae. Nej!

Imorgon ska jag och familj in till stan och shoppa. Vi måste även köpa moppehjälm till mig. (H). Jag vet att jag är zååååå koooool!!!! Säg inget annat, oki? ;>>>.

Jag målade mina naglar innan. Nu är de alltså inte slitet röda (vilket betyder typ inget rött alls utan mer naturlig nagelfärg, eller whatever, utan bara små röda prickar, x>>) utan helröda. :>>>>. Jag tror det var på tiden att jag målade om dem. (a)

Well, well. Mami och papi tycker att jag ska kolla "Så ska det låta" med dem! :>.

Fred, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0