080228

Oki, jag vet, jag vet. OMG, jag sitter och skriver så här, jag vet ju inte ens om det är någon som har saknat eller kommer läsa detta, men till ni som saknade mitt skrivande; DÖDA MINA LÄRARE! Oki? (a). Men nu har jag haft mitt engelskprov, så nu kan jag sitta vid datorn igen. Hahah.

Idag kollade snyggve asmycket på mig. ;oooo. Gillar han mig med? Nää, det gör han inte, han tittar på mig föratt jag är så ful. Men tänk om det är så att han faktiskt gillar mig? NEJ. Det gör han inte. Inte. Inte. Inte. Inte.

Imorgon är det veckans, världens, himmelns, ozonlagrets, universums bästa dag! Det är fredag. Jajajajjajaajjajajajaaaa. Hurra på det, va.

På tal om "va" så skulle jag säga det efter varje mening på So:n idag. Det gick inte så bra, men ett tag blev läraren lite sur på mig. Först skrattade han bara åt det, men sen blev han trött på det så då blivade han little kinkig. Inte för att jag slutade. Jag sa det så fort jag kom på att jag skulle säga det hela tiden. Det var dock inte alltid som jag kom ihåg det. ;>.

Well, well. Geografi är baizigt.

Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0