080224

Jag skall köpa mig en jordglobslampa. Jag tror det i alla fall. Jag vill det i alla fall. Jag, Lisa & Elise såg en fin sådan när vi var på stan i fredags. Jag tror att den skall bli min.

Idag är det i alla fall söndag. Jag har inte pluggat allsallsalls. Jag har bara latat mig framför teven, städat (?), ätit godis, suttit vid datorn och sånt. Jag vet att jag borde plugga, men det är så tråkigt. SÅSÅSÅSÅSÅÅÅ  hemskt tråkigt. ;<. Men jag antar att jag måste göra det förr eller senare.

Jag vill fota. Eller jag vill ha någon/något att fota. Jag är extremt fotosugen. Det är hemskt. Eller.. Jaa, jag hoppas att ni fattar..

Well, well.. Nu ska jag söka på goggle. På jordglobslampor. :>>>>

Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0