080221

Min dator har damp, men jag tror inte att den kan hjälpa det riktigt.
Men idag så är det en stor dag, för Ida! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, IDAAAA! :>>>>>. Jag hoppas du får en trevlig dag. :*

Jag var precis ute med min hund på en runda. Jag insåg ganska snabbt att det var kyligt, dimmigt och regnigt ute. Dimman gjorde så att jag "bara" kunde se tio meter framför mig. Regnet gjorde så att jag gick och kisade hela tiden, vilket resulterade till att jag såg ännu mindre. Det kyliga gjorde så att jag gick och frös hela tiden. Nej, men hurra vilken rolig runda. Eller inte, men jag utgick ifrån att ni förstod att jag var ironisk?

Jag har i alla fall varit duktig och städat hela huset. Mahaah. Hundra kronor till mig. Jag har insett att de hundra kronorna snabbt kommer försvinna från min lilla plånbok. Det kommer inte gå så lång tid, tror jag i alla fall. Jag har ju en del saker som jag ska köpa. ;>>>.

Snart borde jag nog gå ner och göra nudlar, för min mage vill ha mat... Men slö som jag är sitter jag istället här och skriver en massa strunt och msnar med mina otroligt påhittiga (nat) kompisar.

Jejee, well, well. Nu ska jag försöka gå ner. ^^

Kommentarerna har försvunnit, kom igen.. KOMMENTERA, va? :>.
Förresten är det någon som har något tips på vad jag kan köpa imorgon... Hahah, jag vet ju redan en hel del, men jag kanske kan behöva något litet tips! ;>.

Fred!
(Oh, gosh.. Detta blev ett ganska långt inlägg. x>)

Kommentarer
Postat av: rasmus

Skulle inte städa huset för en 500hundring ens, eller kanske, men inte en hundring.

2008-02-21 @ 15:50:28
URL: http://rasmusasterhed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0