080220

Idag skulle jag inte sitta vid datorn. Humm. Jag äro dålig på det där, ja..

I alla fall så var jag och Lovisa på stan igår. Främst på stället vi ska praoa på. Där var det ÜBERMYSIGT! Jag älskade plejset. När vi hade fikat klart och var allmänt tjocka gick vi ut i staden. Lovisa köpte rouge och en kajal och jag köpte en mössa/basker! Den var vacker! :>>.

Idag har jag bara softat. Jag var nyss ute med min lilla hund. Det är ganska skönt väder idag :>, fast det är ingen sol. SOLEN KOM FRAM! Jag vill ha vår, sommar, sool. Snart ska jag lämna datorn. Jag ska bara kolla lite bloggar först. Hahah.

Jaja, men nu har jag inget mer att skriva. Kanske skriver senare. Kanske inte, beror på om det har hänt något skoj. ;>.

Fred, folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0