080218

Idag har jag bara softat; läst, varit ute och klättrat i träd med Elise (mahaha), tittat på tv, suttit vid datorn, och ätit. Plus alla de grejor som jag skrev i förra inlägget.

Imorgon ska jag in till stan med Lovisa. Vi ska fika på det stället där vi senare ska praoa. Mycket trevligt, med andra ord! Jag måste bara kolla så att jag har pengar. x>. Fast jag tror att jag har lite. :>>. På onsdag händer det inget speciellt, vad jag vet. Kommer säkert bara sitta vid datorn. x>. På torsdag ska jag, min bror och min farfar på bio, han bjuder. Hahah. På freitag blir det stan igen. Med Lisa och Elise. Muuucho trevligto. Är vid behov av att inhandla mucho saker! :>.

Men, men. Nu har jag inget mer att skriva. Eller, om jag inte skrev det innan så kan jag ju meddela att jag klarade 100% på en låt på Guitar Hero! :>>>>>>. Überlycklig, eller was? :>.

Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0