080217

Söndagen börjar lida mot sitt slut, och jag börjar få den betungande känslan i magen att helgen är slut, men; jag har en veckas lov framför mig! Så jag behöver inte sörja en enda sekund! Wiih!
Gudstjänsten var inte så skoj. Jag fick sitta på en egen bänk, :>>, men på de andra bänkarna satt massa gamla gummor och gubbar. Inte för att jag har något emot dem, de fick mig att känna mig ytterst ung, men liksom.. Det hade varit lite roligare om det vore någon i min ålder där också. :>>.
Imorgon vet jag inte vad som händer. Kanske inget alls, jag har ju min bästiga bok. Heheheh. Den är faktiskt mycket bra. :>>.
Jag hade tänkt fråga Lovisa om vi skulle dra in till stan och fika, men hon var inte inne på msn och hon har inte svarat på mitt mejl, så  jag vet inte. Ni kanske tänker att jag ska ringa? Jag har faktiskt tänkt den tanken också, men grejen är att jag inte vet om hon är hos sin pappa eller mamma. Humm, humm.
Well, well. Nu ska jag kolla lite klipp på youtube och sen ska jag kolla på teve. Det är ju, ffs, "I en annan del av Köping" idag. :>>>>>. Och det måste man se! :>>.

Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0