080217

image50

Idag har jag bara softat. Läst ganska mycket i boken jag fick av mami. Den är spännande. Jag hoppas att den blir mer spännande snart. Hahah, :>.
Jag har inga planer förutom gudstjänsten.. Det blir antagligen bara till att softa. Min favorit syssla.
OMG, jag har typ inget att skriva om. Det har inte hänt så mycket i mitt liv idag, men jag har en fundering;
Var tar fjärliarna vägen på hösten och vintern? Gör dom typ som björnarna; går i ide och sånt eller? Dom kan ju inte bara dö, för då kommer det ju inga nya till sommaren. Är det någon som vet, för denna fundering irriterar mig något enormt.
I alla fall så ska jag inte ta mer av er tid nu.

Freed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0