080216

image49
Jag kom hem från Lisa typ tre. Vägen hem var bitande kall och tråkig. Kala träd, taggiga barrbuskar, gräs, kala träd, kala träd etc, etc; jag hoppas ni fattar. Men det spelade inte så stor roll för jag lyssnade på min superkoola mp3. Den gör mig lycklig. Den gör även Elise lycklig; hon lyssnade på den halva kvällen bara för att jag hade hennes (nuvarande) favoritlåt.

Under natten försvann mitt läppcyl (stavning?). Mystiskt försvinnande. Såå, om någon ser ett NUEVA läppcyl så ge det till mig snarast! Mina läppar gör oont. Det var, btw, därför jag hade med det.

I alla fall för att sammanfatta denna och gårdagen; vi åt godis, massvis med godis, åkte trappikana (vilket innebär att man har en madrass som man sätter sig på och sen åker man ner för trappan med den), kollade på "Tjenare Kungen" som enligt mig är världshistoriens bästa film, vi åt lite mer godis, tog hoppbilder, slängde oss i kuddar och täcken (mucho funny) och kollade på Idol Auditions. Efter Idol Auditionsen somnade vi. Jag somnade bums.

Vi vaknade av Viggo (Lisas hund) som skällde på oss. Han ville tydligen att vi skulle leka med honom. Ingen av oss var så pigga på att göra det; vi ignorerade honom vilket resulterade till att han fortsatte skälla. Vi tog leksaken ifrån honom, han skällde lite till. Vi la leksaken på ett annat ställe; han blev tyst. :>>. Då vaknade Lisa. Hon hade alltså inte varit med mig, Amanda och Elise och kämpat om att få Viggo tyst. HON HADE INTE ENS VAKNAT AV ALLT HANS SKÄLLANDE. :OOOO. Hon är väl van?

Vi gick upp vid elva och gjorde scones. Eller jag, Lisa och Amanda gjorde scones, Elise "pallade inte". Sconesen var i alla fall mucho goda, vilket resulterade till att jag åt många bitar, vilket resulterade till att jag inte åt någon lunch när jag kom hem. Hahahahhah. Inte kul, men jag har världens sämsta humor.

Jag kom hem vid tre. Tre minuter över tre, enligt min mp3, om man ska vara exakt. Då packade jag upp lite, satte mig vid datorn och fixade lite (glömde bloggen), läste i en bok jag fick av mami, gick ut med min hund, lyssnade på Miss Li och åt god mat,  vid den tid på dygnet var jag ganska hungrig eftersom att jag inte åt någon lunch.
Nu sitter jag här och har precis skrivit en massa. Innan jag började skriva satt jag och min käre broder och kollade på David Batra- och Björn Gustafssonklipp på youtube. Det var skojs. :>>.

Ikväll blir det till att sitta framför teven och kolla på melodifestivalen. Jag ska skratta åt Carola. :>>.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som kommer hända i mitt liv. Joo, jag vet att jag ska på gudstjänst klockan 18.00, inför konfirmationen.
Nu ska jag kolla massa bloggar innan jag sticker till teven.

Fred!

Kommentarer
Postat av: LizZ

CAROLA VAR SÄMST!

Andra generationen Var BÄST!

Kommer sakna

2008-02-16 @ 21:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0