080215

VG på matteprovet och biologiprovet. Yay! :>>>.
Snyggve har lagt till mig på msn igen. Visserligen gillar han en annan (:<<<<), men vi kanske kan bli kompisar i alla fall! Jag hoppashoppashoppas det! Han är übersnygg. Kanske därför han kallas snyggve? Hetingsson. ;>>. Om det är någon som vet vad jag menar. Troligen inte.
I alla fall så är min Clix bästast! Ingen kan protestera mot detta faktum.
Fan! Kärlek är mög. Eller.. Jooo, mög. M-Ö-G-!!!!! Tycker jag, Anna.
Oj, nu har det gått massa tid bara för att jag glömde klicka på "spara och publicera"-knappen.
Jag har hunnit msna massor, fikat med mor min och massa annat. Jag fikade en bulle och gelehjärtan från gårdagen.
Mor min har för övrigt köpt ny hårfärgstoning till mig. :>>>. Inte samma som innan.. Denna är lite mörkare annars är det typ samma. Jag vet inte om jag vågar färga det. x>. Vad tycker ni, läsare?
Ikväll blir det flixxflixxflixx! :>>>.

Hey, little world. Puss på den som kan den låten. :*

Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0