080214

Matteprovet kändes bra! Har aldrig kännts så bra på ett matteprov så jag är lite lyrisk över resultatet.
I alla fall så var jag och min bror precis iväg. Vi köpte en ny mp3 till miiiiiiich!
Iriver Clix 2. (och observera, JAG KLARADE ATT SKAPA EN LÄNK MED ETT NAMN! :>>>>>>>>.)
I alla falls så är jag überlycklig om det inte märks. ;>>>>>.
Woooah, dörren stod öppen. Jag hade lämnat den öppen för att jag trodde att min bror skulle in. Tydligen skulle han inte in. x>. Jag fick hjärtklappning och trodde att min hund hade rymt, men han var på ovanvåningen. Nu har jag satt min NYA MP3 på laddning. :>>>>. Wiih.
Tydligen vet alla om att jag gillar snyggve. O.o. Alla skriver till mig på msn. Doh. Inte bra. T.o.m** han vet det. ;o.
Well, well.

Fred, people.



** till och med.

Kommentarer
Postat av: LizZ

Är dte inte bra att han vet det?

2008-02-14 @ 18:23:56
Postat av: Anonym

Tvärt om för mig, har aldrig gått så dåligt för mig..

2008-02-15 @ 15:01:36
Postat av: anna.

"anonym" det går inte så bra för mig heller, actually.

2008-02-15 @ 15:49:34
URL: http://annavonstekpanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0