080213

Imorgon är det matteprov. Blä.
Ikväll är det konsert. Jeez. Det skall ju bliva nice, va?! ;>. Förlåt, jag är allmänt störd idag. Jag skyller det på killarna i bussen. Typ.
Idag så kollade snyggve in på vår lektion, rakt in i mina ögoooon. Mahahhahahaha, jag typ svimmade i tvåochenhalv millisekund där, (a). MEN HAN ÄR JU SÅ SÖÖT. Fuck, att han ska vara så söt. Faktiskt.
Jag äro arg på mitt hår. Det vill inte göra som jag vill. Jag plattade det, men min baadbaad plattång kunde inte platta det så som jag ville. Istället blev det statiskt, hrm. Och sen skulle jag sätta upp det på något vis som jag gjorde här om dagen. Men det gick ju inte heller, ofc. Blä. Nu  har jag bara satt ett diadem i det. Jag orkar inte göra mer. Urk på burk.
Urk på burk. Undra vad det finns för urkigheter i den burken. Typ; mögliga sardiner, schwartzwaldtårta, mazariner?
Kanske. Kanske inte?
Jes, jes. Jag borde nog plugga lite matte till, men jag kan allting som står på papprena, så jag orkar inte? MIN ORK ÄRO SLUTT!!
;<<. Blörk. Örk. Usch.

Well, well. Ha ett bra liv.

Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0