080211

Japp. Hej på skolan.
Hej då skolan. Efter gympan fick jag migrän. Men jag ville vara med på matten så att jag kunde få repeteringsfrågorpappret och så att jag fick rätt svar på dem. Men sen på lunchen fick jag inte i mig mer än två klunkar vatten, så Lovisa tvingade hem mig. På bussen kom mamma. När vi kom hem la jag mig i min underbara säng och somnade typ direkt. Efter typ en timme kom mamma och väckte mig. Då hade hon gjort en soppa som jag tycker väldigt mycket om. Jag låg och sträckte lite på mig sen gick jag upp, sen ner till köket.
Efter käket lekte jag lite med min hund. x>.
Nu sitter jag här. Vilket jag inte borde göra kanske. Men jag ska snart gå och plugga freaking matte. :<<<.
Well, well.


Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0