080209

Jahapp, då sitter man hemma hos farfar. Vi är dock inte alla vi brukar vara. Jag slipper ha alla småbarn sittande runt mig. Anledningen till att de inte är här är att de är magsjuka eller har influensa. Mindre skoj, right?
I alla fall. Innan satt alla och tittade på en video från Mallorca i somras, när den tog slut var det dags för melodifestivalen. Jag orkade inte kolla på hela. Men lite. :>>.
Nu sitter jag istället här. ;P. Oväntat?
Om någon har tråkigt så är det bara till att ringa mig. Jag har all tid i hela världen just nu.
FFFFFFFF. Jag vill hahahahhahahhaaaa F! NU, oki ?
Björn Gustavsson är fedt beezt. :>>>. Särskilt nu ¨på melodifestivalen. ;>>>. Mahahahah.
Jeje, min "m-p"* är på i alla fall.                                                           
*mobilephone, mobiltelefon.

Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0