080204

Idag var det skola. Ganska soft eftersom att jag slapp gympan, tack vare min "underbara" förkylning. Yay.
Syslöjden gick ganska bra. Jag och Lovisa smet ut för att kolla på snyggve, men vi hann inte se honom. Tusan! Jag har i alla fall ritat upp de stora delarna på tyget, ska bara klippa ut. :>>. Fast sen måste jag ju klippa ut de små, sy, sy, sy, sy... etc.
När jag kom hem var min hund ensam, han blev lycklig av att jag kom. Vi gick upp till  mitt rum med en bulle och kollade ut genom fönstret. Där kom det lite folk ibland.
Sen tänkte jag att jag skulle plugga biologi. Det blev såklart inte så. Jag ritade lite, sen gick jag ner till datorn. Jag gjorde i och för sig glosor nu, men jag borde plugga. Jag lovar att jag ska göra det efter maten! :>>>.

Jag vill ha FFFFF, snyggve. NUNUNUNUNUNUNUNUUU! Typ. Ge mig honom. Nu. Genast. Exakt nu. Nu på sekunden. På millisekunden.
Kan han inte inse? (a). Maah. Pusspåhonomiallafall.

Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0