080203

Det har inte blivit något med plugg. Silly me. Jag behöver antagligen plugga, men jag orkar verkligen inteinteinte.
Lisa mår inte bra så vi ska inte ut. ://. Men jag ska nog sticka ut lite i alla fall. Är sjukt fotosugen och att vara ute och traska i mina  nya pjucks är inte fel. Jag tror att bilder kommer upp senare. :>>.

Det är faktiskt inte så långt kvar till sportlovet nu, läängta. Då blir det typ sov, sooooova, soooooooooooooova och fota lite. :>>.

Well, well. Nu tror jag att jag ska fixa till min framsida på bloggen igen.. Hahah, jag blir så lätt trött på den... Märks det mycket eller? Egentligen har jag bara bytat typ.. två gånger.. Tror jag.

Freed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0