080202

 Gårdagen spenderades i Emilias hus. Vi hade trevligt, tro inget annat! :>>>
Denna dag spenderades på stan med Emilia.
Inköp; necessär, godis, linne, smink, pennor, klämmor och en tidning. :>. Niceness, men baizness för min stackars ekonomi.
Vi "träffade på" (anledningen till situationstecknena är att vi faktiskt hade hörts tre minuter innan, så att vi visste att vi skulle ses och vart) min bror och min far. De hade hittat ett par skor som det visste att jag ville ha, och nu hade de min storlek. Jag, bror, papi och Emilia traskade mot Apartment. Skorna var bra. Om möjligt lite trånga, men de kommer säkert töja sig, så.. (a)
Imorgon ska jag plugga. Biologi; mööögish. Dääämp.

Skorna är tyvärr inte de gröna kooling-skorna som jag ville ha.. Men dessa är också snäxxiga. ;>>>

Kanske kommer fler inlägg. Who knows ?

Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0