tråckeltum.

Rubriken är ju lite... knäpp?! Men jag kom att tänka på att jag hade syslöjd idag, och då kom jag att tänka på att tråckla och då kom jag att tänka på kära Tråckeltum. SPIDERWICK! <3.

Well. Shortsen ser, tyvärr, missbildade ut. Men jag ska försöka få dem fina. De ser fula ut för att jag har så spinkiga lår. :<<. Well, yippie, nat!

OMGOMGOMGOMGOMG!????????????????????????????????!?!?!??????????? DET ÄR FUCKILUCKING LJUST UTE. Oh, jag svimmar. Jesus. Det går mot ljusare tider, hipp, hipp; hurra! Det har ju faktiskt varit sol TRE dagar i rad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är typ.. Vad heter det.. REKORD, just det. (a)

Frida berättade på gympan om gay- Jimmu. "Heii, jag hetej Jimmu!!" (med gayröst, dåva.) Höhö, i alla fall så var det jätteskoj. Är ju lite svårt att berätta allt i detalj eftersom att ni inte kan höra Frida säga det, stackare!

Fred.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yey rekord!

2008-04-21 @ 20:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0