Torsdag vart det, ja.

Fysikprovet är avklarat och det kändes bra. Min svenskalärare läste min berättelse och tror att jag gör massa särskrivningar som till exempel "för låt", men det är bara hon som tror att där är ett mellanrum. Jag ser själv att där inte är något himla mellanrum. :<<<.

Imorgon ska jag rusa in till stan och stresshandla kjol, strumpbyxor och .. nej, det var det. För jag måste ha det till på lördag. För på lördag ska jag på cosplay med Lisa und Elise. JEEJEJEJEJEJEJJEJEJEJEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jiddeskoj. Ska det bli alltså. (a).

Well, nu bjuds det på bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ett, ett.

image72

image74

image75

image76

image77

Fred.

Kommentarer
Postat av: LizZ

värsta coolingen där!!

2008-04-17 @ 17:36:24
URL: http://teaandcookietime.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0