Torsdag eller fredag?

Just nu sitter jag här, vid datorn hemma hos Lisa. Jag har inte varit inne på bloggen på åratal för att lärarna har packat på mig massa läxor. Igår hade jag till exempel tyskaprov. Det kändes bra. Och det är ju alltid bra!

Igår skulle jag snacka lite med snyggve på msn, men han var inte vid datorn. Och han kom inte till datorn under tiden jag satt där. Det betyder att jag inte kommer ha chans att prata med honom förrän typ söndag. för han ska till fucking Paris. För sen hela vekan måste jag plugga så då kommer jag ju inte hinna snacka med honom. Och jag som har så mycket att fråga. Min Gud, Jesus och hans skapare. För jag kan typ inte det alls. Baiz. Jag som vill... vill... vill.. vill ha honom! Nu snälla Jesus!!!

Egentligen skulle mii an' mah homiiiiiz göra pannkakor, men det går inte. För städerskan ska städa nere i köket. I stället feztar vi på BRAGO med chokladöverdrag. ELISE SITTER OCH LÄSER PORRINSÄNDARE I TIDNINGEN! ((FAST DET FICK JAG INTE SKRIVA))

FRed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0