staawn. (i'm zo fjårtiihz)

image79

Ja, stan idag med min broder och min moder. Jag köpte en bok och fick två par skor. Ett par vita, ballerina, ämnade för konfirmationen i sommar och sen ett par svarta, tuffa istället för mina vita (nej, beigea?). Dessutom hittade jag en üüüüübersnygg jacka på H&M, men mor min gillade inte den alls. Så jag ska spara till den nu! :>>>. Liksom.. Behöver bara etthundra riksdaler till! :>>. Någon som vill till stan sen ? (a).

Igår vart det dans för hela slanten, sen stack vi hem till Sebastian och spelade kort. Jag, Elise, Lisa, Sebastian (ofc), Henrik och Ale. Det var skojs! Sebbe vill träffas ikväll igen, men jag pallar inte. (a).

Det är vår och jag är lycklig. Synd bara att jag har lågt blodsocker hela tiden? Jag typ är svimfärdig so fort jag reser mig hastigt. Så brukar jag i och för sig vara, men nu är det mer så att det verkligen är så att jag skulle kunna svimma. Innan var det mer så att jag bara blir yr, men nu är det inte långt ifrån att jag svimmar. Mindre bra kanske!?

Well, nu ska vi äta. Bakad potatis och kyckling, ja, tack, säger min mage!

Fred! :>.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0