sommarvibbar.



Dagen är snart, eller snart och snart, men det är i alla fall inte så mycket kvar av denna dag.
Jag mår bra och sånt. Läxorna är avklarade, men jag ska nog ändå läsa igenom fysikläxan en gång till.

Lisa, du var duktig och postade en ostbåge. PUSS PÅ DEJ FÖR DET!!!!! <33. Och trots att vi kanske är lite trötta på varandra nu så gillar jag dig ändå übermycket! :>>.

Dagen imorgon kallas fredag. Det är en mycket skön dag. Vi har lektion, en timmes rast, lektion, en och en halv timmes rast och slutligen lektion. Så är det dock inte vaarje fredag, bara imorgon.. ^^, if you didn't get that. x>.

Jag ska kanske hem till Amanda imorgon. Det ska nog även Lisa, Elise och Emma. Vi ska antagligen baka cupcakes. Jag tänkte baka cupcakes idag, men jag fick inte av mor min. Knorr.

Jag har blivit fäst vid mitt übergamla GAME BOY NINTENDO. >KANSESHÄR! Men jag kom på en lite halvläskig sak. Tänk om Göran Persson hade varit Mariogubben?! Man hade ju liksom inte vågat spela... Dessutom hade man ju förlorat hela tiden, eller.. Jag tror det i alla fall. Det skulle förvåna mig om han kan springa lika snabbt som Super Mario!!!!!!! Eller tänk Drottning Silvia. Höhöhööh.

Yeah, well. Ha det gött alla kära läsare! :>>>

OSTBÅGAR TILL MIG, OKIIII ??

Fred! :>

Kommentarer
Postat av: LizZ

PUSS TILLBAKA HUN

2008-04-04 @ 18:35:04
URL: http://teaandcookietime.blogg.com
Postat av: LizZ

Hela kommentaren skickades inet jue!! Jag sa att vi kommer lösa dte här på et bra sätt!

2008-04-04 @ 18:35:53
URL: http://teaandcookietime.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0