sol, tak och fika.

Var ute och cyklade och fikade med Lisa och Elise idag. Först skulle vi till sjön, men vi pallade inte det, så vi svängde av, in till skogen. Där fanns det en hög kulle, den beslagtog vi. Typ. Men det var massa flugor på den, och efter ett tag kom det en patrullerande spindel på Elises ben, så vi lämnade det plejset. Sen stack vi till skolan och klättrade upp på lekstugetaket. Lisa sa att hon inte komma ner. Hon satt mucho, mucho länge där uppe. Tillslut gick hon med på att kliva ner på cykeln. Jag sa åt henne att köpa nya ögon med bättre mått, då blev hon sur..

När jag kom hem var jag tvungen att plugga lite matte. Höhö, megakul, paus, NAAAAAAT!!! Men jag gjorde det i alla fall. Sen blev jag sur på det.. Eftersom att jag inte kunde vissa grejor. Hurra. Istället tog jag en Narutobok och geekade mig.

Imorgon är  det måndag och det är baizbaizbaiz. Jag vill inte ha måndag. Fast jag har syslöjd och det är megamucho snice!

Det gick hål i mina nya strumpbyxor igår. :<<<<. Mamma såg det idag. Hon sa att hon skulle försöka laga det. Annars får jag väl köpa nya... En dag när jag inte längre bara äger femtio kronor och femtio öre.

Well, min broder vill ha denna populära sak. Dator. Så jag ska väl lämna.

Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0