slize and dize attack.



Nice video, ohyes! :>>>>.

Rubriken kommer från YU-GI-OH!, eftersom att jag kollade på det imorse under tiden att jag städade.

Igår kväll var trevlig. Vi åt godis, sjöng singstar, spelade TWISTER (<33333333333333)(synd bara att jag trillar heeeela tiden..^^) och lite till. :>.

Idag kankse jag ska hem till Amanda och bada bubbelpool. Mums. Men vi vet inte. Eller, jag kan, men Lisa kanske inte kan och jag vet inte om Amanda kan.. Vi bara bestämde det lite halvt igår kväll.

Jag måste leta upp bilder som jag kan skicka in till tidningen. HOPPAS JAG KOMMER MED ! :>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.
I så fall måste ni, alla läsare, köpa den tidningen. Alltså jag kommer ofcourse säga till er när jag är med!

Fred!

Kommentarer
Postat av: LizZ

Nu postar jag en ostbåge. Varsågod.
jag vågar inte kolla på videon. Dom ser ju läskiga ut!!

2008-04-05 @ 15:48:34
URL: http://teaandcookietime.blogg.com
Postat av: LizZ

En ostbåge till, Du står i skuld till mig nu Anna ;) Jag samlade mitt mod och kollade på videon. Shoit v ad coola dom var!!

2008-04-06 @ 21:36:46
URL: http://teaandcookietime.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0