prao, prao, prao.

Jezbox, nu sitter jag här vid en dator mitt emot Lovisa.

Idag har jag fått; reda på hur keffebryggaren och cappuchinomaskinen fungerar, vattnat blommor (UTTORKADE!!!), ställt iordning stolar, varit och handlat bröd och ost, fått reda på av en pratglad kille i caféet att det inte är bra att hoppa av gymnasiet, suttit vid världens segaste dator med Lovisa och försökt välja ut bilder.

Jifflarns, vad jag skriver. Snart börjar det typ ryka, I suppose.

Jag har fått en olivgrön tröja också. Mest för att det ska synas att jag jobbar här. Men ändå, det är lite koolt; erkänn det! :>>. Synd bara att den är lite smutsig på magen, men jaja, det syns nog inte så mycket. (a).

Jag har sålt en glass idag också. Magnum, fråga mig inte vilken av alla, men den hade ett jättekonstigt namn... Typ.

Jez, jag vet ju jättemycket. Nästan.

Imorgon ska jag tydligen iväg och fixa grejer till caféet och fixa-trixa avdelningen, med Sune. SUNE!! Typ världens koolaste namn?!!!

Fred!! :>>.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0