humlor och myror.

Hujeda mig.

Jag såg en myra patrullera på vår stenlagda gång. Jag såg en humla flyga mot buskarna, kämpandes mot viden.
Det är sommar i luften, I think!!

Jag har jättemycket läxor, eller nä. Nu ljög jag lite. FÖRLÅT LÄSARE! Men jag har lite läxor och det är baiz.

Dessutom så har jag varit lite svart på vardera ställen i huvudet under en del av skolans gång denna dag. Piiiiinsaaaaaamt!!!!!!1ettett. Och jag spelade innebandy utomhus idag, alla sköt jättehårda bollar och jag lyckades hoppa väldigt många gånger. Det hade varit 73947203648164 gånger bättre om jag hade stått kvar, stannat bollen, laddat och SKJUTIT! Men så duktig vart jag inte. (a).

Lappen till elevensval måste vara inne på senast fredag, annars kanske man inte får det man vill. HOPPAS JAG FÅR MUSIK, annars dör jag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11ettettett.

Well, well nu ska jag göra läxor.

Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0