handduk och uggla.

Min Mr. Plånbok Uggla är med mig här idag. Han innehåller etthundra....tio kronor och femtio öre! Minsann!

Dessutom har jag en handdukvirad runt håret eftersom att jag duschade för ett tag sedan. Jag har den kvar fortfarande för att jag inte har pallat ta av den. (a).

Ikväll ska jag sova hema hos LIZ__FIZ. AWN__PAWN ska förövrigt också vara med.

OCHOCHOCH JAG ÄR SÅ JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFFLARNS LYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FÖR JAG FICK FUCKING MVG PÅ FYSIKPROVET!!!!!!!!!!!!!!!! pusspusspusspusspussspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss.
<3.

Idag var jag också en sväng på köpcentrat (?). Man kunde faktiskt komma fram utan att trängas och puttas och knuffas och allt det där, ni vet. :>. Det var fedt snice. Jag inhandlade en kjol, två röda stora klämmor, två svarta stora klämmor, strumpbyxor och småklämmor. :>. SNIIIIIIICE!

Butt, butt. Skriver kanske på söndag. :>. COSPLAY IMORGON!!!!!!!!!! :>. Eller så kanske jag hinner skriva imorgon.

FRED! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0