god morgon.

Eller god middag kanske man skulle ta och säga? :>.

Jag sitter på praon igen och lyssnar på bra musik och har precis skrivit klart alla papper som var folk som hade anmält sig till grupperna. Huuu. Det var inte lätt kan jag säga er. Sjukt mycket papper och sen så dampade datorn och så.. jaa, massor, massor.

Joolia har sagt att hon ska komma på besök med Kaj idag. Det är trevligt. Eller det där med Kaj vet jag inte, för honom känner jag inte.. Men Joolia är mucho bra!!!

Well.. Lovisa gjorde något på photoshop nu.. Hon vet inte vad hon klickade på och hon kunder inte få bort det... Men nu har hon tydligen fått bort det.

Well, well. Dags för mig att pysa. Jag och Lovisa ska käka lunch på Subway idag. MUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fred! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0