förlåt.

Förlåt, men jag har inget att göra så då måste jag skriva lite. Jag vill ha nya byxor. Jag vill till esposito! Jag vill ha nya Billig Måndag!!! Jez. FAN! Jag skulle spara. Dessutom äger jag inga pengar alls. FATTIGLAPP! Skänk pengar till de fattiga???? Fast.. Är det inte lite onödigt ändå? Att köpa nya byxor, jeans, NU? NU? VÅR! Det var vår idag.. SSSSSSNICE! Sen är jag jättesugen på att klippa lite och förlänga lite av mitt hår. Nu. Typ. Allzoh (jag vet jag är såå himla fjårtiz) är det ingen som vill ge mig lite pengar?

Wej. Nu LIZ__FIZ ringde! Vi ska alltså ut och cykla nu. :>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.

Fred.

Kommentarer
Postat av: LizZ

VAD FIN BAKGRUND ANNA :DDDDDDDDDD

2008-04-20 @ 17:05:16
URL: http://teaandcookietime.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0