ett levande liv.



image68
image69


Det är vad jag har; ett levande liv.

MIN JESUS KRISTUS!!!! DET ÄR LJUUUUST UTE??????????????????????????????????????????????
Ojojoj, nu blev jag helt och totalt till mig.
VÅRVÅRVÅRVÅRVÅRVÅRVÅRVÅRVÅR!!!!!!!!1ettett.

Ikväll ska jag göra läxor (oh, yes jag älskar läxor) och titta på men in trees, hej och hå. DET REKOMENDERAS. Och för att skolsyster sa att jag var lite undernärd, eller inte, jag kunde väga lite till tyckte hon, ska jag kanske fezta till det lite med något gott! ;>>>

Ha en bra kväll och posta gärna en ostbåge, blir lite dåligt med dem, vaa???

Fred!

Kommentarer
Postat av: LizZ

Jag är så duktig så! Jag postar en ostbåge.

DI I MAKE YOU HAPPY NOW??? :DDDDDDDDDDDD

2008-04-02 @ 20:00:15
URL: http://teaandcookietime.blogg.com
Postat av: Kevin

haha jadu, bra fråga...Jag gillar det bara, roligare än hade bra :) haha

2008-04-02 @ 21:11:28
URL: http://www.sonude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0