en stukad fot och en dålig bloggare.

Hej alla läsare. Om jag har några kvar? Jag känner mig kass, dålig, sämst, ihopkrumpen, som 37434298757 pusselbitar som åkt ner på golvet som ingen orkar plocka upp, en blöt, illa luktande wettextrasa och massa sånt. Om ni undrar varför så är det på grund av min fot som jag stukade RIKTIGT rejält på gympan som jag knappt kan gå på, och som sväller. Sedan är det på grund av alla prov och att jag inte hinner skriva i bloggen också.

Mitt liv har börjat förlora sin glans. Jag behöver något nytt och betydelsefullt. Jag vill vidga mina vyer och se mig omkring, men istället sitter man här. Det är obligatoriskt att gå i skolan, vill man ha bra betyg måste man ligga i och plugga och läsa läxor.

Idag var jag på stan med min bror. Jag köpta två par lösögonfransar och "who the fuck are arctic monkeys"-ep:n. Japp, jag vet att jag är liiiiite sen med att köpa den, men jag hade inte hittat den innan. Sen var jag tvungen att pröjsa maten för bror'n min hade "inge cash" (oj, jag känner mig som värsta gangstaaah här nu ju!!!).

Vi var på H&M och det är så mycket större där, än hemma i de vanliga trakterna. Jag hittade massa underbara solglajjor. Min brors reaktion vart "Nääe, rädda oss från dem, va?!". Hurra. Sen fanns det ett par som båda gillade. Men "Jaa, de var ju finare..MEN alldeles för stora!!!" sa han då. x>.

Imorgon blire plugg. Kanske lite dator också. Får se.. I alla fall så ska jag ut och köra moppe. 8>. JAG HAR MOPPEKORT, OHYESOHYESOHYESOHYES! Klå det, haaa??? ;>

Fred, älskade läsare!

Kommentarer
Postat av: LizZ

Anna jag gillar dig och hoppas att du gillar mig, men det tror jag att du gör. ;) Jag finns här för dig och vet att alla andra finns också. Du lungnar ner mig med dina häftigar tankar coh är så very exited ( jag jag vet att jag stavar bra med engelska!) för cosplayn. Jag finns

2008-04-12 @ 23:01:34
URL: http://teaandcookietime.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0