en promenad och en kycklingwook senare.

image71

Jepps, kycklingwook till middag. Mums!

Mamma tyckte att jag skulle se hur bra jag kunde gå med foten, så jag skulle gå ut med min hund. Det gick ju inte prima, kan jag säga. Det var haltigt och det gjorde ont, men, men. Jag står säkert ut. HOST. (a). Min hund och jag hade förvisso näst intill samma problem. Bara det att hans tydligen inte gör så ont. Men hans klo var knäckt. Enda uppe vid fästet. Huuu, lite läskigt tycker jag allt.

Well, imorgon börjar allvaret igen. Skolaskolaskolaskolaskolaskolaskolaskolaskolaskolaskolaskolaskola. Nej tack.

Klockan är 19.42 och jag vet inte om det går något kul på teve ikväll, vet ni?

Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0