det är vår, jag vill ha sommar, jordgubbar och ffff.

Matteprovet som jag hade igår kändes inge vidare. Tyvärr. Men vad gör man liksom. Det kan ju inte vara MVG alltid?!

Imorgon kommer jag i tidningen. PEACE, va! Snackade med någon journalist om att kuratorn/socialsekreteraren inte kommer ha full tid med oss mer. Hon vill det, alltså, men kommunen har bestämt att hon inte får  det. ;<. Så jag kommer vara med i tidningen, hurra!

Vi har sexualkunskap på biologin och ser världens töntigaste film. "love boogie". Alltså man dör av skratt. Typ.

Well jag vet att jag är en äv världens sämsta bloggerskor, men jag ska försöka bättra mig nu under praon. Yes, yes. Prao nu i två veckor, lovelovelove!

Slutligen vill jag hälsa till Patrik, hoppas du blir frisk snart!!

Glöm inte att posta lite ostbågar? :>>>

Frihet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0