Äntligen ?

image1

I
dag känner jag mig duktig.. Jag har skaffat en blogg. Great, ha ?
Jag undrar om ni som nu sagt att ni kommer läsa, verkligen kommer läsa ? :P
Idag har jag städat mitt stökiga rum (som för en liten tid framöver är ostökigt), sovit länge, suttit vid datorn, pratat i telefon, ätit mat och godis, lyssnat på bra musik! Jag har nämligen lyssnat på Miss Li. Det är bra musik!
Gästerna kommer om en timme och jag sitter med blött hår, pjamasbyxor, nono make up och en stor tröja.. Heja, heja mig! :D

Nu ska jag nog gå och göra mig iordning, eller inte, men jag säger det så låter det bra.. xD .. Jag bara sa så för att jag typ inte har något mer att skriva om. Det har liksom inte hänt mer idag..
Men det var fedt roligt hos Emilia igår. Synd bara att killarna inte kom. :/ . Men det var nice ändå vi dansade som galningar. :)

Oh, well. Nu tycker jag att jag har varit lite duktig så jag ska faktist sluta skriva här.
(BILDEN ÄR FRÅN IGÅR! INNAN FESTEN!!)
Ciaaao. :)

Kommentarer
Postat av: Elin [sweetlemon]

Jag sa att jag skulle läsa och jag ska läsa, misstror du mig? Morr. Puss, kooling.

2008-01-01 @ 12:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0